Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Trevlig Tillställning

Ja kvällen hos vännen blev absolut bäst! Massa skitprat, o då menar jag verkligen skitprat! Vi spotta ur oss en massa som vi var trötta, sura o allmänt less på..
Blev ju förstås massa roligt prat oxå.. För vår killkompis dök upp han med.. O då lämna vi allt tråkigt och prata massa roliga saker, lyssna på musik o drack en o annan folkis.. hihi..
Så ju har jag vandrat hem i natten. Ska krypa ner under täcket o hoppas på en bättre dag imorgon.. Vill inte ha en sån här dag till.. Inga tråkiga brev på posten, inga jobbiga tankar och funderingar.. jag vill vara glad o positiv imorgon.. Hoppas jag vaknar på rätt sida, vädret är bra o att inga tråkiga besked kommer.. Inget tråkigt imorgon alls!! Det är torsdag o snart helg!
det ser jag fram emot, fast jag har ju "helg" hela veckorna enligt en del.. men dom får gärna byta plats med mej..
Snart står jag inte ut en sekund till...
O tråkigt att vissa saker ska få slå ut mej på detta sättet som dom gjort idag.. Vissa tankar, funderingar o händelser.. Jag är värd nåt bättre! Nåt positivt! Nåt roligt!
Jag vill inte vara nära till gråt en dag till.. Dagen som varit idag har vart skitjobbig verkligen..
vet att ingen läser mina inlägg fullt ut, utan bara kommenterar på andra saker.. Så därför kan jag skriva vad som helst här.. Det är ju ändå min dagbok på nåt vis.. Kanske inte är lika öppen som man kan vara i en "hemlig" dagbok..
Men man kan linda in saker här så folk får tro o tycka precis som dom vill. GÖR DET DÅ! jag bryr mej inte!
Jag måste bry mej om mej själv mer.. Måste ta tag i mitt liv och min situation..
Jag är en person med behov.. Ingen jävla robot!! Ingen leksak! O absolut inget bollplank som är bra för stunden!
Bara så ni vet..
Så nu säger jag godnatt!!

Kommentarer
Postat av: R

Svar: Läste din kommentar nyss på mitt inlägg. Man får visst skriva så som du gör. Det enda felet är att det är alldeles för få som gör det. Om fler vågade göra det så kan vi vända utvecklingen och sätta stopp för detta fruktansvärda slöseri med skattepengar. Vi måste ta hand om våra egna först innan vi hjälper andra. // Rikard

2010-11-11 @ 02:38:02
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tack så otroligt mkt :D <3

2010-11-11 @ 02:50:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: CAROLINE

Tack så himla mycket:)

2010-11-11 @ 10:30:20
URL: http://ingetkonstigtalls.webblogg.se/
Postat av: Neha

Tur att du har desto ovanligare mellannamn=)

2010-11-11 @ 11:17:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vad glad jag blir. Jag lider med dig och förstår hur du mår. Att inte få svar av arbetsgivare är ruttet tycker jag, bara det här massmejlet. Inget personligt, så mycket jobb som du har lagt ner på ansökan.

Hoppas verkligen att du får napp snart så att du blir bättre. Ingen är värd att må dåligt.



Kram Magdalena.



2010-11-11 @ 12:16:28
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/
Postat av: Söstra di

Jag läser! Önskar bara jag kunde göra mer för dig.

Puss

2010-11-11 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox