Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Kalasbra!

Ja helgen har vart helt jäkla kalasbra..
Fredagskvällen innebar lite pyssel här hemma i form av lite adventsmys.
Jag satte upp stjärnor i fönstren, tände massa ljus o mitt nya doftljus med doft av pepparkaka.. MUMS!
Grejjade iordning o bara mös samtidigt som Idol gick på Tv:n..
...
Lördagen var ju lite mer stressad som ni läst om innan, men allt blev helt underbart till slut!
Vännerna dök upp runt 18.30 md sång o presenter o glada miner.. Jag blev helt paff att det kom så många..
Fick som sagt lite presenter. 2 vinflaskor, ett fat med ljusdekorationer, Dufvenkrooks kollektion med deras glögg, presentkort på Gina Tricot o världens sötaste finaste hemvirkade nalle/katt..
Fick höra att det behövdes en man i mitt hem så han fick heta Torsten..
Bilder kommer på Torsten senare i eftermiddag/kväll..
Sen drog en del till stan o en del drog till parken där Scotts spelade.
Hej vad roligt jag hade! Svängde runt mina lurviga o hade hur roligt som helst. Massa nytt folk o många skratt..
...
Söndagen innebar mys med vänner på Mini-Mässa, julmarknaden på stan o lite adventslunch. Mysigt...
Tänk att jag verkligen har så fina vänner.. Varför har jag inte lärt mej uppskatta vänner förrens nu så här sent i livet?!
Jag ska skärpa mej!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ursäkta att jag missade att gratta dig.



Vilken härlig helg du har haft.

Kram.

2010-11-29 @ 19:23:08
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox