Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Vilken Morgon!

Ja efter gårdagens krångel med bilen så var det bara upp imorse igen..
Bilen startade hur lätt som helst! Tack gode gud..
Åkte till en bilverkstad som jag vet byter till vinterdäck för 150kr..
De öppnade precis när jag knackade på dörren.. =)
Dom byter däcken åt mej o lastar in sommardäcken i bilen..
Sen när dom ska backa ut den åt mej så startar inte bilfaan.. Så dom ger mej starthjälp o sen säger dom åt mej att jag måste köra minst en timme..
Hmm.. Jag som har körförbud.. Men jag har kört ca 40min iallafall o jag hoppas bilen startar sen.
För snart ska jag dra till besiktningen.. Men jag får köra en omväg dit så bilen hinner laddas upp lite till, för det hade vart pinsamt om den inte starta efter besiktningen..
men nu ska jag dra!!
Håll tummarna åt mej!

Kommentarer
Postat av: däckmojje

Aj då! dumt att lasta in vinterdäcken i bilen, dom hade gjort sig bättre PÅ bilen en dag som denna.

2010-11-27 @ 19:35:14
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i veckans blogg hos mig.

Jag har nu lagt upp den första vinnaren för dagen - kankse är det du?



Om inte, så finns det två chanser kvar. Givetvis kommer även ny tävling uppinom kort inför nästa veckas vinnare.



På tal om vinnare har jag även en tävling just nu i sammarbete med SUMOpix.com - Missa inte den.



Ha en fortsatt trevlig måndag!



2010-11-29 @ 09:17:07
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox