Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Jag Lever!

Ja nu blir det inte så många uppdateringar..
Förlåt!
Men jag har fått jobb och hittat kärleken.. Så min tid prioriteras till annat än blogg..
Men visst saknar jag att blogga.. O att skriva av mej..
Så det kommer jag göra så fort jag har tid..
....
Igår var jag mer eller mindre död..
Migrän, spya x8, migränspruta x2, ingen mat o helt förstörd..
Den dagen vill jag inte leva om! O jag önskar inte ens att min värsta fiende får uppleva det jag upplevde igår..
O idag har jag bara lite lätt huvudvärk..
Men mår bättre iallafall..
O snart måste jag ge mej ut för att lämna tebax en film på Hemmakväll.. Suck...
....
Så här har vi legat jag o Tösen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, till jobb och kärlek. Tänk att allt löste sig. Jobbigt med migrän och hoppas den inte visar sig alltför ofta. Ha det bra, kram Magdalena.

2011-01-10 @ 20:30:28
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej Amelie!

Jobb och kärlek - Grattiskram till dig!

Och kram till katten på bilden också. Vi har numera två katter, Marias Pixies och Pussel och de verkar trivas. Och hur trivs du i ny lägenhet och ny stad? Om jag lär mig hitta på din bloggsida så hittar jag nog något om det också! Kram från Christina

2011-01-16 @ 08:11:29
Postat av: Bajsaren

Jag vill ha en katt!!! Åh gud!!!

2011-04-09 @ 12:15:58
URL: http://bajsdagboken.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox