Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Storstädning

Ja nu ska jag börja med att städa lägenheten, diska o lite annat så det blir fint här..
Förstår inte hur jag kan stöka ner så fort..
Skärpning på mej!
Sen återkommer jag med dagens outfit.. =)
Blir ingen omsömnad idag eller ens någon gång.. Kjolen får vara som den är..
Orkar inte o tror inte att den blir bättre..
I förra inlägget har jag faktiskt kjolen på mej, men har den som topp istället.. Det funkade det oxå.. Satte bara ett svart bälte under brösten.. =)
...
När jag gick hem från stan nyss så lyssnade jag på September - Mikrofånkåt, den är ju bara så bra!
Lyssnade på den om o om igen! Kan inte sluta lyssna på den..
Och hur snygg är inte Petra i videon, älskar hennes frisyr och hennes kläder..
Hon ser så himla snäll ut, hennes ögon är så vackra.. O när hon gjorde Teddybjörnen Fredriksson så kändes det verkligen att hon sjöng den med känsla.. Det var så jag blev tårögd..
...
Nej nu ska jag städa ju!
Ses här sen igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox