Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Skynda Skynda

Nej, nu måste jag börja göra mej iordning för min fikastund på stan..
Men jag har haft fullt upp hela förmiddagen..
En sån där "vågig" spegel från IKEA var det en katt här hemma som blev rädd för i morse o "råka" välta..
Så det var spegelskärvor överallt!
Kan man göra nåt roligt med det tro?
Sen har jag dammsugit, diskat o duschat..
Så lite har jag fått gjort..
men sen måste jag gå igenom klädhögen i sovrummet, förstår inte hur det kan växa o bli så stor på så kort tid! Huu..
Nej, nu blir det att leta fram lite kläder o göra nåt åt håret...

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack detsamma!

2010-11-20 @ 12:46:40
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox