Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Skottat Fram Bilen

Ja nu har jag vart ute i 2½ timme o skottat fram min bil. Stackars min Claes-Jörgen har stått stilla en månad..
Han ville inte starta.. Stackare..
Men han fick lite kärlek av mej, några svordomar oxå för den delen. Svordomar för att han inte ville öppna motorhuven, helt igenfrusen var den!!
Men jag o en granne slet o drog o då lossnade den..
Sen fick den starthjälp av en annan snäll granne med startkablar!! TACK!!!
Sen fick bilen stå igång en stund, jag hacka bort stora iskakor från bilen, pratade lite snällt med honom och skottade bort all snö bakom bilen.. Strödde ut lite sand bakom alla däcken med..
Så nu hoppas jag att allt löser sej inför besiktningen imorgon.
Ska bara byta till vinterdäck först.. men det för nån annan göra..
Så nu fryser jag, ska ta en varm dusch o sen bara landa i soffan..
Ser fram emot morgondagen.. eller nee inte dagen med vinterdäcksbyte o besiktning. Men kvällen blir nog roligare..
Så nu har jag uppdaterar er om vad jag gjort..

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Lycka till med besiktningen och ha en superrolig kväll. Kram.

2010-11-27 @ 10:06:03
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox