Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Några Punkter

Jag har några punkter kvar sen igår att bocka av..
Men jag har inte bråttom idag.. För idag tänker jag först o främst vänta på posten.. Vill ha nåt rolig där, dom ringde ju på igår..
Sen skiner ju solen idag! Så det får bli en tur med kameran.. Läste på en annan blogg idag om fjärrkontroll till kameran, en sån skulle jag med vilja ha! Tänk vad roligt man skulle kunna ha.. Åhh...
Men jag fyller ju år snart..
Så jag önskar mej en ny kamera av modell:
  1. Olympus EPL1, digital systemkamera.. Finns nu på Siba för "bara" 4490:-
  2. Sen hade en fjärrkontroll till vart roligt..
  3. Och ett stativ..
  4. En extra blixt till och ett objektiv..
Önska får man väl? =)
Sen om man får det eller inte är ju en annan sak.. hihi
Men eftersom jag fyller nära jul så kan jag ju önska mej detta i både present o julklapp.. Så alla ni som läser som har tänkt att ge mej nåt, så kan ni ju alltid kolla på detta! ;)
Nej vars..
..
Skönt att vädret är bättre idag! det gör allt lite lättare..
Hoppas att jag återvänder från min promenad med lite nya kort...

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: Härligt :D jo det är bara bra :P vad händer idag då?:D<3

2010-11-04 @ 11:26:15
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Haha ja, hon/han ansåg väl kanske att man måste ha en andra person till för att agera modell framför kameran.. knepigt :)



2010-11-04 @ 12:33:09
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

- good luck med allt :)

2010-11-04 @ 12:50:33
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: ja det kan vi :D säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :D<3 hihi, okej ha en bra dag :D:D:<3

2010-11-04 @ 13:30:04
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox