Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Lyssnar På Julmusik

Det är inte alls likt mej att lyssna på julmusik... men nu spelas det högt ur högtalarna!
Undra vart det kom ifrån? Hmm.. Ja det var ju jag själv som satte på julmusik..
Men det är en vecka kvar till första advent o jag brukar inte ens då spela julmusik..
O julmust, skumtomtar, lussebullar, glögg o annat brukar jag hålla inne med tills den första advent..
Så undra vart denna julkänsla kom ifrån?
Inte kan det väl bara vara för att snön kom igår?
...
Nån mer som lyssnar på julmusik redan? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox