Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Konstig Känsla

Ja jag har en konstig känsla i kroppen..
besvikelse, ledsamhet, ensamhet, förvirrad..
Känns som att man inte betyder nåt.. Att man bara ska gå runt o le o vara en glad människa även att man inte hittar nåt jobb.. Man ska bara acceptera..
Hur svårt ska det vara att höra av sej med ett mejl eller ett telefonsamtal.. vet att jag skrivit om detta innan, men idag så har jag o en vän suttit o diskuterat hur man blir behandlad när man söker jobb..
Hon var en av väldigt få som blivit kallad till intervju o så får hon ett massmejl om att hon inte fick jobbet.. Inte ens ett telefonsamtal!
Det gör så ont i mej..
Trodde att det skulle bli en bra vecka, men just nu känns det bara tungt. Vill ha jobb!
Vill inte ha det så här längre. tacka nej till att fika med vänner, inte kunna besiktiga bilen, inte kunna handla mat, inte kunna åka hem till familjen o hälsa på... Känns som att man isolerar sej bara för att man inte får in någon lön eller a-kassa!
Jag blir faan tokig snart! Hur svårt ska det vara!!?
INGEN som vet om nåt jobb??

Kommentarer
Postat av: Neha

Självklart var det massage:D

2010-11-10 @ 18:27:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: guevacci

Hejsan, vad gör du? :)

2010-11-10 @ 18:57:42
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman

sv tack så mycket! :)

kram!

2010-11-10 @ 19:06:31
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox