Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Intensiv dag

Ja idag ska jag jävlar i mej kämpa med att söka jobb.. Omöjliga jobb, trååååkiga jobb, jobb jag inte har erfarenhet till, jobb som inte inspirerar mej, jobb jag absolut vill ha, jobb jag tror skulle vara roliga!
Så det så!
Ska leta mej fram på alla möjliga sidor.. Som om jag inte var inne på dom häromdagen.. Men idag ska jag lägga ner 1% extra.. Ja bara 1% eftersom jag brukar sitta en hel förmiddag med att söka jobb o några timmar på eftermiddagen så känns det inte som att jag kan ge så mycket mer än 1%...
Men kaffet står här bredvid mej, äggmackan likaså.
Musiken spelas.. Idag är det en salig blandning..
...
Sen blir det en promenad ner till 3-butiken för att lämna tebax deras riktigt dåliga lånetelefon o be dom laga min iPhone! Inte för jag vet hur jag ska ha råd att hämta ut den sen.. 1500kr i självrisk!!
Men vad faan, jag kan inte ha en trasig telefon som jag har nu. Helst inte när jag går o väntar på jobbsvar.
...
Oj vad långt det blev!
Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox