Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Finns Ni Kvar??

Jag hoppas verkligen mina läsare hittar tillbaka till min blogg!!
Gör ni det? Kommentera så jag vet att ni finns där..
Vet att jag gjorde några dagars uppehåll.. Men jag behöver det ibland. o bara därför vill man ju inte förlora sina läsare!
Så jag hoppas ni hittar hit igen o fortsätter skriva fina kommentarer, stöttar mej o visar att ni finns!
...
..
.
Nu sitter jag o fyller i mitt CV på alla möjliga jobbsidor.. Fy så jäkla tråkigt!
Var inne på på ams. se o kollade nyss med. Har inte vart där sen i torsdags. O inget nytt hade kommit in.. Nåt enstaka bara!! Hallå?? Finns det inga lediga jobb längre? eller säker sej företag till andra jobbsidor för att hitta sina anställda? Jag bara undrar...
Så nu har jag uppdaterat mitt CV på Manpower och Stepstone.. Hittade lite andra jobb där som inte fanns på ams.se.. Så vi får se. Ska sätta mej o söka lite jobb nu iallafall..
Återkommer om jag hittar nåt intressant! =)

Kommentarer
Postat av: mysan!

Jag är här, tänkt vad roligt att ja-ag är hääääär! :D

2010-11-15 @ 17:47:03
Postat av: R

Svar: Ha ha... Ja, Mona kommer att bli som Gudrun Schyman och står väl och eldar upp pengar med dem under nästa valkampanj.



Lycka till med jobbsökandet.

2010-11-15 @ 18:41:59
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com
Postat av: Abby

Svar: Tack så mycket! Blir alldeles rörd av din kommentar :D Ha en fortsatt bra dag :)

Kram Abby

2010-11-15 @ 18:50:08
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Systeryster

I will always be here for you!

Det vet du!

Puss

2010-11-15 @ 20:27:10
Postat av: Honi

Hoppas du hittar något jobb, verkar vara lite som är ledigt nuförtiden. AMS brukar det aldrig finnas något på, ta hellre kontakt med släkt och vänner och försök få kontakt med företag genom deras kontakter :)

2010-11-15 @ 21:02:59
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox