Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

En Tanke Slog Mej

Igår kväll när jag tittade ut genom fönstret så slog det mej att det är första gången jag ser Borås täckt i snö..
Har inte vart här när det varit snö innan, inte vad jag minns iallafall..
Men det är vackert med snö, så det får gärna komma mera! =)
...
När jag vaknade imorse så hade jag sån huvudvärk, o så kände jag inte bettskenan heller..
Började leta efter den men hittade den inte.. Åh suck.. Tänkte precis anklaga katten för att ha tagit den när jag känner den under den andra kudden i sängen.. Hehe... Hur har den hamnat där liksom?
Konstigt, men antagligen har jag tagit av mej den i sömnen..
...
men det borde jag inte gjort, för jag har så ont i käkarna idag. Usch..
Nu rinner kaffe ner i kannan, katten fått mat o mjölk o jag tagit på mej mjukiskläder.
Får se vad dagen har att bjuda på..

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Kul att du ville delta i Dagens Blogg!

- Nu ät tävlingen avslutad!

Glöm inte titta in om Just DU vann & får stjäla scenen!



Så missa inte chansen att vara med i Dagens Bloggtävling hos JoelSv!

Det kanske just blir DU som får stjäla rampljuset idag?!

2010-11-10 @ 11:52:39
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox