Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Dagen Är Avklarad

Japp nu sitter jag hemma i Borås igen..
Varberg var sej likt..
Har inte så mycket att säga om dagen förutom att jag kände mej riktigt frustrerad efteråt..
grillad, mosad, eldad, spottad på, ut-tittad...
Ja så kände jag mej.. det var som att ställa sej inför massa människor man hatar o så får dom fråga ut en precis vad dom vill o man måste svara! Det var inte roligt alls kan jag säga..
Nog om det..
...
Bilfärden hem var bra iallafall.. TACK för att det finns riktiga vänner som ställer upp när det behövs som mest!
Vännen J du får mej alltid på bra humör, du får mej att le o tänka på andra saker... Tack för att du hämtade mej!!
Det betyder massor för mej. Men kanske inte var så jobbigt för dej.. Men jag är väldigt tacksam! Jag behövde dina goa skratt...
...
Nu ska jag hoppa in i duschen, mysa ner mej i soffan o bara se på tv..
Orkar inte så mycket mer idag.. Är rätt slut i knoppen o kroppen...
Ännu ett tungt besked damp ner i brevlådan idag.. Såg det när jag kom hem nu..
A-kassan har förhandlat om mina pengar sen den 13 okt o IDAG kom ett papper om att kompletteringar behövs.. Jag blev inte direkt glad kan jag säga... Orkar inte riktigt med mer nu... Har räkningar som ska betalas, o nu dröjer det ännu längre för a-kassan att ta beslut!!
Det gör ont i mej att en myndighet kan förstöra ett liv...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej,tja det var okej.

Hoppas du har kunnat varva ner efter dagen.Måste vara skönt att ha det avklarat.

2010-11-17 @ 20:59:30
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: I inlägget efter totalsågar jag den filmen! Se den INTE!!!!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-17 @ 21:07:55
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack snälla du :)

2010-11-17 @ 21:29:32
URL: http://thesimplelifeofmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför var du i tingsrätten? Vad är det för tokigt som hänt?

2010-11-17 @ 21:32:16
Postat av: Lina

Tack så jättemycket för din fina kommentar. :-)

2010-11-17 @ 22:07:57
URL: http://urfokus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox