Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bra Känsla

Ja inför denna vecka har jag haft bra känslor, men visst känns det lite tungt samtidigt när man inte har nåt inplanerat.. Inga rutiner att följa..
Men jag har sökt så många jobb på sista tiden så snart borde det väl iallafall komma nåt mejl, brev eller telefonsamtal..
Jag är ju inte helt outbildad.. Gick media på gymnasiet, sen läst teckenspråk, o sen utbildat mej till undersköterska/mentalskötare..
Har jobbat med diverse saker: Brevbärare, dagisfröken, elevassistent för hörselskadade, dagisfröken för barn med hörselskador o Ci-inplantat, servitris/bararbete, skötare på psyk, hemtjänsten, vårdare för gravt handikappade, lokalvårdare o receptionist...
Ja jag har ju gjort en hel del..
Så jag hoppas snart på lite svar från alla jobb jag sökt!
Kom igen o ge mej lite utmaningar.. Vill visa vad jag går för o att jag kan arbeta..
Man blir inte direkt smart av att gå hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox