Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bad Hair Day

Innan när jag duschade så sket jag i att göra ordning håret..
O det får jag lida för nu.. Ser ut som ett virvelmarsvin som vart ute i storm..
Så nu måste jag göra nåt åt det!
Fram med hårfön, rundborste och plattång! Nu med det samma!
Sen blir det att diska..
Soffhänget börjat kl 20.00 när "Bonde söker fru" börjar.. Vad gott det hade vart med en liten godispåse.. Mmm..
Men men.. jag får klara mej utan, för regnet piskar fortfarande ner utanför fönstret..

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Visst var de?:P hehe.

Tack desamma

2010-11-03 @ 19:25:39
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

om du går in på min blogg så finns det bland mina "Sidor" så finns det blogghjälp :)

Där finna all hjälp som du behöver :)

2010-11-03 @ 19:36:38
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox