Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tre Långa Nätter

Hur mår jag efter svininfluensavaccinet?
jo då.. igår hade jag lite feber o ont i huvud o arm.
O idag vaknade jag med huvudvärk. Det sitter i o det känns jobbigt. För jag ska ju jobba tre nätter nu, o då vill man vara bra o orka med jobbet. Go OB på helgen.

Idag blir det att göra lite Chili Con Carne, var allt för längesen nu.
Sen hoppas jag att jag hinner stanna hos Andreas o låna hundarna o ta en sväng innan jobbet. Ska låna hans mammas hundar när hon är i Usa i 12 dar. Eller ja, jag ska ut o gå med dom när jag hinner.. Mys!!

Ne nu är det bäst att jag sätter lite fart..
Men jag skriver säkert mer inatt om det är lugnt på jobbet. 11 timmar kan ju vara lång tid om det inte händer så mycket på natten..
På återseende. Ha en bra grå dag.

"Vinden blåser dit den vill"
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox