Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tråkig Text

Ja nu sista tiden har jag visst bara skrivit o skrivit. O många stavfel oxå. Dålig med bilder. Men blir jag nu ledig i veckan så ska jag försöka ta lite bilder på lite allt möjligt o lägga in så ni vet vad jag gör o vad jag ser.. =)

Idag sov jag till halv fem. Alltså 16.30.. Hur skönt som helst. Men nu när jag går av idag så blir det absolut inte så länge!!
Jag ska bara sova en kort stund o sen göra fint hemma som sagt.
Jag fick hjälp med ALL min disk idag, eller jag mena igår kväll.. Tack gulliga Johan!!!
Teamwork, du diskade jag torkade.. hihi
När jag sovit sen så ska jag plocka iordning o dammtorka, dammsuga o våttorka golven.. *lukta gott*

Om jag nu inte ska jobba julaftonskvällen, vad gör jag då? 
Ska jag ta mej till Östergötland då kanske? Jaja, vi får se hur det blir med jobbet..
Är ju ingen dirket julälskande människa.. Men men.. Pappa skulle nog bli glad om jag kom hem. Ja Mamma o Syster oxå förstås.. hehe..
Men det hade vart med pappa jag skulle firat julen i så fall..

Jag längtar efter lönen nu. Hoppas det blir en del pengar. Behöver det denna månad. Ska betala både CSN o bilskatten, o det blir en del pengar.. ja hyra o allt annat oxå då förstås.. men utöver det vanliga menar jag..
Torsdagen den 26 november kommer lönen o Marie är sugen på Gekås. Jag är inte svårövertalad.. ;)
Blir lite bra o ha saker då. Trosor, strumpor, tights, tvättmedel, schampo o sånt dära tråkigt men nödvändigt..

17 dagar kvar till min födelsedag!!!
Vad önskar jag mej? Hmm.. ska man verkligen önska sej nåt när man fyller 26? =)
Får se om jag kommer på nåt..

Nu ska jag sluta tråka ut er som läser min blogg..
Men Puss Puss på alla!!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox