Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Sovrumstavlan

Nu har tavlan fått sej den rätt touchen. Trodde jag skulle vara nöjd med den som svart.
Men jag trivdes inte. Det blev för hårt.. Så nu åkte det på ny färg..
Vad tycks???


Sen var jag o Johan i min favoritaffär. L.Home. Hittade dessa underbara bokstäver där.


Usch vilken dålig bildkvalite. Ska skärpa mej o börja använda min fina kamera o inte ta kort med mobilen..
Men till dess får ni hålla till godo med dessa bilder..

Nu ska jag bort till Johan. Sen blir det hem o vila lite inför nattens jobb.
Pussar
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox