Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Marie

Nu har jag gått upp. vaknade med lite lätt huvudvärk.
Men men.. Somnade om en stund o nu känns det bättre. Har haft en riktigt hemsk mardröm, kunde inte ens somna om när jag vaknade av drömmen..
Jag drömde att Marie var ute o körde, hon skulle på nån kurs men på vägen hände nån olycka o hon dog.
Jag fick veta det först av alla på jobbet. Jag grät o grät o var helt förstörd.
Alla andra i olyckan hade klarat sej med mindre skador. Men min Marie dog.
Chefen hade anordnat ett postfack till mej, eller ja rättare sagt tagit bort Maries lapp o satt dit mitt namn, o där i låg en ihoprullad minilapp. På den stog det: "Eftersom Marie nu mer är död så kan en tjänst tillsättas, vill du ha den?"
Jag blev helt ställd, klart jag ville ha en tjänst. Men jag ville inte ersätta Marie. Eller det går inte. Hon är bäst.
Och sättet budskapet framfördes på.. Huuu... 
Maries mamma ville ha hjälp med att fixa i Maries lägenhet o jag fick allt jag ville. Till o med lägenheten o katterna. Ja sen slutade det...
Usch sån hemsk natt... Hade en klump i magen när jag vaknade o trodde verkligen det hade hänt, för det kändes så verkligt..
.
.
Men nu är det så att jag ska till Marie o fika ikväll. =) *glad*
.
.


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vilken mardröm!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag lever som tur e och om den hade varit sann så hade mina älsklingar fått det väldigt bra hos dej å du hade gjort ett kanonjobb!!!! Älskar dej min vän!!!!!!!!

Puss puss

2009-11-11 @ 12:48:31
Postat av: johan

de e bra med mardrömmar ibland...men lär sig att ta vara på de man har å hjärnan får rensa sig lite lätt......de har ju varit mycke i huvudet de senaste månaderna så de va kanske bra att släppa lite via en sådan dröm........<3<3<3



puss

2009-11-12 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox