Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ja Ni

Huvudvärken sitter i, den vill absolut inte ge med sej. Men jag jobba o står i!
En natt kvar nu. Sen ska jag nog vara lite ledig några nätter.. Kanske ska jobba ons-tors o tors-fre..
Hade vart gott, för då tror jag att att klarar mej med timmar.. Men lite extra gör ju aldrig nåt.

När jag kommer hem idag ska jag göra som igår morse, jag ska hålla mej vaken en liten stund innan jag går o lägger mej. Sov ända till halv fyra idag. O om jag gör som jag brukar, alltså går o lägger mej kl 8 så vaknar jag runt ett. O det är lite tidigt..

Tittade i schemapärmen förut o såg att jag inte är uppsatt på julaftons kväll. Men jag är tillfrågad att jobba då, men de har väl löst det utan mej då förstår jag. Tråkigt, men samtidigt skönt..
men jag hade gärna velat veta om jag ska jobba eller inte..

Usch så mycket jobbtjöt det blev nu.. Men har inte så mycket annat att skriva.

På måndag går jag av o ska sova en stund på förmiddagen.. Måste städa o lite så för sen kommer Marie en sävng o ska titta på Heffaklumparna... hahaha

Fick se kort på Johans blivande katt igår. Så söt o han var så stolt för han hade kommit på ett namn till den. Hon ska heta "katten"... Hahaha.. Killar!! ;)

Men nu ska jag göra lite nytta innan jag slutar om 1 timme.. faan vad gött det ska bli hörreni.. =)

Natti natti alla fina!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox