Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Akupunktur

Först vill jag bara kommentera en kommentar jag fick under inlägget: Lördagen.
Fick en kommentar med avsändare Anonym. O till dej vill jag bara säga att jag tar inte bort några kommentarer så fortsätt du att skriva. =)
Sparar alla kommentarer jag får. Så jag hoppas inte att nåt viktigt har försvunnit.

Idag har vart en mysig dag på jobbet. Solsken o glad människor. O så har vi flyttat om lite. Vi fick en ny utegård idag. SÅ alla utemöbler, bord, askoppar o lite smått o gott flyttades. Skönt att ha lite att göra. O mysigt att få pyssla lite samtidigt som man kunde vara ute o ha det gott i solen.

Sen nu i eftermiddag innan jag slutade fick jag akupunktur av SSK Dan på jobbet. Akupunkturen ska hjälpa mej med min migrän. Så nu ska vi fortsätta 1-2 ggr/vecka i ca 8-10 veckor. Ska bli gott! Man blir så avslappnad på nåt vis.
Idag fick jag tydligen bra effekt av vad Dan kunde se runt nålarna. Härlig start!

Imorgon är jag ledig o det ska bli gott.. Tvättdag så idag städar jag så det bara är tvätt att hänga imorgon. Hoppas på fint väder så man kan hänga ut tvätten. Men de har ju sgat att det ska snöa imorogn igen. Suck..

På vägen hem från jobbet svängde jag förbi blomsteraffären o köpte två orkideer att ha i köksfönstret. Ska ta nåt fint kort sen.

Nu återgår jag till städning..

.

Kommentarer
Postat av: Putte

Tjena på dej....

Har folk åsikter på vad du skriver så tycker jag att de är väll bara att dom ger fan i att läsa de du skriver om de inte klarar av andras åsikter.

Allt bra med dej hoppas jag.

Kram

2009-03-24 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox