Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Åh Så Söta!

Grattis till ännu en kull Alexandra!
Du lyckas bra med ditt hundliv! Hoppas det inte gör nåt att jag lånade en bild på dina fina nya bebisar..

Kolla in dessa små sötisar! Vill man inte bara ha en??

Kolla in Alexandras blogg.
http://fiestadfogdegard.blogg.se/


Idag har jag jobbat o det har gått bra förutom att jag har snytit mej var 5:te minut. Inte så kul när man sitter X-vak på morgonen o patienten sover. O så sitter man en meter ifrån o snörvlar o snorar.. Men men.. patienten sov nog ganska hårt. Så jag kunde snyta mej.. =)


Annars har det varit en mysig eftermiddag.
Kom hem o Tösen möter mej vid bilen. Hur söt som helst.
Ute sitter Karro o Iza leker ute i solen. Sitter o pratar lite o sen kommer Jerry.
Det slutar med bullfest. =)
Humorn sjönk väl ganska så lågt till slut.. hehe
Sen målade vi ut våra parkeringsplatser. Den gula färgen gjorde sej verkligen jättebra på min svarta jacka. Nu är det gulprickig. Men vad gör det? Det är ju snart påsk.
Tack för alla härliga skratt! Det behövde jag idag.

Ikväll blir det bara att sitta i soffan o ta det lugnt. Imorgon är jag ledig o det ska bli skönt. Då ska jag fortsätta snora, men då i min ensamhet. Hehe
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja d är ju svårt när man jobbar 7 timmar i sträck. Och första tiden så måste man ägna all sin till åt valpen. Men vill man o kan lösa det så är det inga problem =)

2009-04-02 @ 08:46:59
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox