Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Viktiga Brev Måste Postas

Vaknade alldeles för sent imorse, men men..
O när jag vaknade var jag helt genomförkyld! Igen!
Men det känns redan bättre, lite halstabletter, kaffe o frukost. Och nu blir det en promenad in till stan för att posta alla papper till arbetsförmedlingen, a-kassa, elbolag och tingsrätt..
Sen är det gjort! Skönt måste jag säga..
...
Kanske tar med kameran till stan oxå, för hoppet om en äldre herre med käpp sittandes på en bänk, lever fortfarande kvar.. =)
...
O hörlurarna på.. Massa bra musik.. Fast just det! Jag har ju ingen musik på Iphonen.. MÅSTE fixa det ju!
Nån som vill hjälpa mej?
...
Måndag.. Är det nåt bra på tv ikväll?
...
Ses här sen igen.. =)
Puzzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox