Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Underbara Fantastiska!

Ja igår fyllde jag då år..
Och vilken dag det blev.. Jag hämtade ut min Iphone som vart på lagning.. LOVE!!
Hämtade ut lite gratis-saker till katten i stadens Zoo-butik, sen när jag kom hem så stod nåt utanför dörren..
Det var den underbaraste buketten jag nånsin skådat!
Vill inte visa mer av buketten än så här.. För den är tillägnad mej o jag vill ha det så..
Kan bara säga att detta bara är en liten del av buketten!
...
Sen hade jag fått med mej en kille till Gekås, o han hade aldrig vart på Gekås.. hihi
Men det var ju min födelsedag så jag fick ju önska mej vad jag ville o det var en tur till Gekås.. haha
Men det var riktigt trevligt, ingen kö in o inte mycket folk där inne heller.. Me like!
Så vi kollade på kläder till han o till mej, kollade leksaker o julklappar..
Jag hittade några tights, men det mesta var bra saker som tvål o bakplåtspapper, tandkräm o sånt tråkigt..
Sen blev det ju lite julklappar till några mini-människor.. hihi
Sen åt vi pizza på Stantons i Ullared.. Mums!
Tack för en helt underbar eftermiddag o kväll ihop med dej!!
...
Idag har mamma + man varit här o sagt hej.. Mycket trevligt!
O jag har tvättstugan fram till 14..
Så nu ska jag ner o hänga tvätten..

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Visst är det :P hehe

2010-12-03 @ 13:37:23
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättefiin blogg!

Hur e läget denna söndag?

Haft en bra helg?

Kram =)

2010-12-05 @ 09:07:01
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox