Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Avvecklar

Ja nu tänkte jag dra ner lite på bloggandet..
Vet att jag har många läsare, men jag känner inte att jag vill lägga ner så mycket tid på bloggen längre..
Men jag kommer uppdatera då o då..
...
Helgen har vart hur rolig som helst.. Spontanfest hos en kompis så innebar, wii dansmatta, wii sing, bugg, glögg o massa skratt.. =)
Igår körde jag rakt ut i urskogen o ännu längre in i mörkret.. Huu..
Men fint var det när jag kom fram. Mat på kvällen, Beck o Yatzy.. Mys!
Idag var jag på Ekelunds väveri o tittade lite. Massa fint..
...
O nu är det bestämt att jag ska hjälpa min granne med hennes hund de dagar då hon jobbar.. O på fredag ska jag vara hundvakt till en annan grannes hund.. =)
Skönt o ha nåt o göra..
O imorgon är det jobbsök för fulla hus som gäller, var några dagar sen nu. Behövde en paus.. Få hämta ny energi, ny kraft o ork..
Men imorgon kör jag igång igen..
Ha en bra kväll allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox