Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Träliga 3

Hmm.. idag fungerar nätet så där bra! :(
Hoppas att ingen vill mej nåt viktigt just idag..
Har precis vart ute på en promenad. Lite kallare idag än igår, o ingen sol tyvärr..
Men men.. ändå uppehåll iallafall..
Idag börjar Bonde Söker Fru! tjihooooo!! Ska bli riktigt roligt att se..
Så ikväll blir det soffmys, tända ljus, täcke o kudde.. Mmm..
Undra om jag skulle ta tag i att börja måla mitt sovrum.. jag skiter i att alla jävla tapetskarvar kommer att synas.. för det gör dom överallt annars oxå.. så skit i det! =)
O så väntar jag på han som ska hjälpa mej med min vägg i sovrummet.. ;) Men han är så fruktansvärt upptagen hela tiden.. Enligt honom iallafall.. Haha
Hade hoppats på att få det sista intyget idag på posten så jag kan skicka iväg alla jäkla papper så att A-kassan kan börja utreda om jag får pengar eller inte! Jag vill inte vara arbetslös! KOM IGEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox