Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Söndag o Suddigt

Ja inatt var det riktigt dimmigt ute.. Suddigt sa jag igår.. haha.. Kom inte ihåg vad det hette ju.. =)
O det var bara 1grad ute inatt.. Huu..
Det kunde lika väl kommit snö ju..
Fast det hade inte gjort mej nåt..
...
...
Men nu sitter jag här inomhus i soffan med datorn i knät o kaffet i handen.. Mysigt..
Idag ska jag bara sitta här i soffan och titta på tv o ha det mysigt. Jag o min Tösen. Ska hämta täcke o kudde och lägga mej i soffan..
Nån som är pratsugen så ring.. =)
Eller ne.. Kanske inte.. ;)
...
...
Hej svejs! Återkommer senare!
Vill bara visa en bild på att jag går in för rosa nu i oktober!
"Älska Livet"
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox