Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Minusgrader Är Mysfaktor

Ja nu ska jag ge mej ut på en promenad i strålande solsken och minusgrader..
kan det blir bättre!?
Ja först ska jag ta en kopp kaffe.. =)
Varm inombords av kaffet o glad av minusgraderna o solen.
...
Men visst sitter frustrationen kvar sen igår.. o det i form av huvudvärk.. Men jag hoppas det blir bättre med en liten promenad i friska luften.
...
O imorse vakna jag 06.45 av att grannen får sin lägenhet renoverad..
Snickarna, ja dom är flera stod precis utanför min ytterdörr och hosta, skratta, såga, slipa, spika, prata högt om allt o inget! Jag var inte direkt glad eftersom jag inte somnade förrens 03.15 imorse..
...
Fattar inte varför jag har svårt att sova igen.. =(
För lite att göra om dagarna, orolig, rastlös, panik... Ja några faktorer kanske..
Nej nu ska jag ha kaffe o sen promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox