Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Kamera Vid Kafét

Ja inte för att jag tänker avslöja vad rubriken menar.. inte fören efter 18.50..
HAHAHA!!
Bara en person vet om detta.. o så ska det vara..
Men men..
Sen kanske jag säger vad det är.. Fast helst inte! *skäms*
...
Ja idag är det verkligen höstväder, jag har tvättstugan HELA dan, tvättar allt jag äger..
Alltså, jackor, mössor, vantar o allt sånt..
Så jag gick ut i en mindre snygg sjal, svart mössa, helt osminkad o alldeles föööör trött, bara för att få umgås med bästa vännen en stund! O så får jag en kamera uppkörd i ansiktet utanför Waynes idag.. Huu...
...
Nu ska här vikas lite tvätt, ätas mat, städa toa, bädda rent, plocka iordning...
Ja sen hoppas jag att jag får upp två tapetvåder som jag sagt länge nu!
Skärpning på Mej!
...
Katten är helt tokig idag, för hon fick två nya leksaksmöss av mej igår.. o dom är såå roliga, enligt Tösen själv..
O imorse väckte hon mej 06.30 genom att sitta o bita mej i håret o dra så att jag verkligen vaknar.. Förbenade kattskrälle!
Men men.. jag gick upp o drog på mej mjukiskläder och gjorde dagens första besök i tvättstugan kl 07.00..
Ha det bra så uppdaterar jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox