Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ingen Rolig Dag

Nej idag är det absolut ingen rolig dag!
Regnet öser ner, det är grått o kallt ute, jag har tänt lampor inne redan, mjölken är bränd i favoritkastrullen, huvudvärk, räkningar betalda, bilen har körförbud, inga vinterdäck, bilprovningens nästa lediga tid är den 10nov, vågen visade för mycket, kallt på golvet, arbetslös, tomt i brevlådan, inga nya mejl, inga roliga sms, ingen matlust, hungrig, osocial, rastlös, trött, lat...
..
Men jag gör det bästa av dagen och tar med mej täcket till soffan, kaffe i stort glas, tänt massor ljus, raggsockarna är på, datorn ligger i knät, letar jobb, mejlar runt lite, zappar på tv:n, Facebookar, lyssnar på glad musik, läser bloggar och myser med Tösen som ligger här bredvid..
Ja mycket mer kan jag inte göra idag..
Hade gärna haft sånt väder som det var igår. Helt underbart!
Då hade jag tagit med mej kameran ut och nån frivillig som vill vara med på kort..
men i detta väder är det verkligen inget roligt!
...
O snart tar jag betalt för mina fotograf-tjänster.. =)
Efter alla positiva kommentarer om mina foton så borde folk vilja betala en liten slant för att få fina kort på sej, sina barn, sitt djur eller annat.. eller hur?
Nu ska jag fortsätta med att försöka göra dagen mindre trist och grå..
Pussar!
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox