Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Gamla Foton

Sitter och kollar på gamla bilder från 1983 och framåt tills idag.
Pappa är ju duktig o sitter hemma hos sig och scannar in alla gamla bilder o lägger upp dom på en server..
Så där har jag nu loggat in mej och sitter och är nostalgisk...
Många fina minnen.. Konstigt nog fastnar oftast bara glada minnen på kort..
Men kanske tur det, så jag slipper sitta här och vara ledsen o komma ihåg tråkiga saker.
Ne nu blir jag mer glad o pirrig när jag ser tillbaka på mitt liv.
En period i mitt liv har ju satt extra djupa spår. Positiva alltså.. Tyvärr finns inte så mycket kort från den tiden..
Men minnen o dom få kort som finns räcker för mej..
O nu ska jag gå o dejta kudden.
Vi ska kramas hela natten..
...
Natti Natti alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det måste vara dom där minnena från campingen i göteborg...

2010-11-23 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox