Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

FredagsFläng

Japp fredagen innebar att gå upp kl 8.30 för att åka med grannen o A till Vbg..
Jag skulle hämta mina vinterdäck o grannen kolla till husvagnen..
O på vägen skulle A lämna sin otroligt söta katt.. :(
Lite ledsamt o jobbigt tyckte till o med jag att det var. Men kissen får nog det bra där hon hamnar..
Så ett besök hos veterinären för lite vaccination, tvååker för vinterdäck, campingen för att kolla husvagnen, kaffe o A:s bakade bullar.. Mums!
Stannade en väldigt snabbis hos världens bästa chef. Där fick jag min dos av mopsar o golden.. =)
Sen bar det av mot Borås o på vägen skulle vi då lämna katten..
Sen stannade vi på Karlssons i Veddige, vidare till Serholt, http://www.serholt.se/ i Horred.. O sen åkte vi till Fyndlagret o Ica.. Sen somnade jag en stund i bilen..
Välbehövligt..
...
Sen på kvällen blev det soffmys o bara allmänt fredagsmys.. Sånt gillar jag.. =)
...
Idag känns det som att jag har lite extra energi att lägga på att plocka iordning här hemma och se till att diska..
Inte det roligaste men men.. =)
Idag är det lördag!! Tjihoo!!
Hoppas alla får en bra lördag, o glöm inte ställa tillbaka klockan inatt!
Tänk att vi får en extra timme att sova imorgon.. Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox