Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Fåglarna I Viskan

Ja idag har det varit riktigt fint ute. Massa fina löv, solen som värmer, klarblå himmel och näst intill vindstilla..
Jag gillar´t!
...
Igår var det lika fint väder, och jag o vännen med sötaste Busfröt träffades i Stadsparken och busade runt där ett tag. Sen tittade vi på fåglarna i Viskan.
Fick postat alla mina papper, sååå skönt! Så nu är det bara att vänta, vänta o vänta..
Sökt en hel del jobb idag, hoppas på några svar från de jobb jag sökte förra veckan. Men oftast får man inga svar alls o det stör mej nåt så fruktansvärt!
...
..
Idag såg jag två vackra damer. De var så fint sminkade, hade fina kläder och såg så nöjda ut. De var minst 80 år båda två. O den ena hämtade upp den andra i bilen, så de skulle säkert åka o shoppa.. =)
Jag gick förbi med världens största leende o det satt i resten av vägen hem.
...
..
Bjuder på lite bilder.
Andrum
...
...
Titt Ut
...
...
TurTurDuvor
...
...
...
Fotograf Amelie
...

Kommentarer
Postat av: Mum

Vilka fina, härliga bilder du tagit. Du är väldigt fin på ditt porträtt. Du använder ord på ett mkt bättre sätt, det gläder mig! Det är roligt att läsa.

Tack för en härlig dag! /Mum

2010-10-12 @ 18:53:39
Postat av: Jeanette

Så d ä fåglar som gäller fortfarande.

Tänker på vår fina musikvideo som vi gjorde på tokkort tid:) Tyvärr har man den fortfarande på VHS, men ja tänkte fixa den på dvd när lugnet lagt sej kring mej...vore ju kul att se när man va typ 8år yngre:)



Kram J

2010-10-17 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox