Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Egotripp

Japp, idag vaknade man rätt tidigt eftersom att klockan ställt tillbaka sig en timme.
Härligt!
Dagen kommer kännas lång, men vad gör det när det snart är en ny vecka att se fram emot.. *ironi*
...
Idag har jag bara suttit framför datorn, kollat blocket, tradera, arbetsförmedlingen, mejlen, facebook o massa annat..
Det är söndag o tillåtet att bara vara..
Har inte ens klätt på mej annat än linnet o mjukisbyxorna som jag tog på mej i morse..
...
Fixat lite med olika foton o bilder idag..
Men tyvärr inga nya bilder.. Snart måste jag ut med kameran igen..
Nu har jag nog blivit beroende.. =)
...
En del människor är bara så otroligt egotrippade..
O därför tänker jag oxå vara det idag!
Så varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox