Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bloggpaus o Paus Barn

Ja den titeln fick jag allt till.. =)
hehe..
Jag kanske ska försöka förklara titeln lite närmre då..
Mantorp blev det på lördagen. Packade lätt, fyllde bara en systempåse med rena underkläder o en tandborste!
Tyckte inte att det behövdes mer bara för en natt i Mantorp.
Stannade i Spångsholm på väg hem till pappa..
Totte lekte snickare och stod högt upp på en ställning när jag kom. Kallt o regnigt.. Men ja nån måste ju vara duktig o jobba även på helgerna! Go Totte! =)
Ja inne i huset dammsög ju syster, så hon jobbade ju oxå.. O Lilleman A satt på golvet o verkade inte bry sej om dammsugaren alls.. Hahaha.. så söt!
Storebror E var inte hemma, han var hos sin farmor o farfar..
Men jag fick ju träffa honom senare sen.. För på kvällen var vi hemma hos pappa o Christina.
Christinas två barn med respektive o en liten Tös J...
Middagen dukades fram, o som tur var så var jag inte så hungrig.. För Storebror E ropade efter mej hela kvällen.. Moster! Amelie! Amelie! Amelie... =) Mitt hjärta smälter ju...
Sen lekte vi hela kvällen jag Lilleman A o Storebror E.. o så mystes det lite i sängen...
E ville sova med Amelie, men en annan gång! jag lovar!!
...
...
Söndag morgon for jag in med pappas Saab till mamma och hälsade på en väldigt kortis. O så fick jag lite saker från mormor o morfar.. Roligt!
Sen åkte jag vidare till plastbror R o hans tjej A..
Kaffe o A:s bullar! Mycket mums! O så kom ju Tös J dit... hon är bara för söt!
Sen hem för att byta till min egen bil för att sen åka till spångsholm för att än en gång leka lite med E o A..
A sov i 3 timmar.. så jag fick massa tid med Storebror...
O så åkte ett barbord med stolar in i Saaben.. =)
Skitbra!
Ja så det är därför jag har haft bloggpaus för jag har lekt med Paus Barn.. =)
Lite bilder..
ja fast bara några...

Kommentarer
Postat av: malin

OJ vad de små godingarna har växt =) Riktigt fina bilder oxå. Tror det är dax att jag bokar dig för lite fina höst kort på mig och mina kusar =)

Kramissar

2010-10-26 @ 14:59:15
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox