Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Bildlöst o Nystädat

Ja jag har fortfarande inte tagit nått foto på hur hiskelens bra det blev i sovrummet!
Lite småpill kvar men i stort sett färdig..
O imorgon ska jag tapetsera en fondvägg i vardagsrummet.. =)
Snart trivs jag med lägenheten.. Nu börjar den kännas som min o ingen annans..
...
Vad händer ikväll då?
Hmm.. jo nu om ca 10min kommer några o vill köpa det lilla köksbordet jag har nu. Hoppas dom vill ha det!
För det passar inte in här. O jag hoppas min syster fortfarande vill bli av med deras barbord.. =)
är det så?
...
Sen får vi se om kanske Malin kommer hit o hänger lite ikväll.. Då blir det massa prat, prat o prat!
...
Men nu ska jag gå ner o öppna dörren..
Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Bordet står fortfarande nedgrävt under alla grejer i källaren, så visst finns det kvar :)

2010-10-15 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox