Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Beroende

Konstigt att man kan bli så beroende av internet, iphone och facebook..
Var utan täckning i ca 3 timmar nu ikväll o till slut var jag tvungen att springa ner till grannen o låna hans internet..
Det har hänt typ 3 gånger sen jag flyttade till Borås..
O jag som tyckt så bra om Borås.. Vad hände?
Nu får jag nog tänka om.. ;)
Nej vars jag älskar Borås!
...
Men det otäcka är att man kan bli beroende av sånna världsliga ting..
Men ja, jag är det.. Det är bara erkänna att jag MÅSTE sitta vid datorn för att klara mej..
Tänk er TRE timmar utan Facebook o Iphone!
vad gjorde jag under tiden?
Käka mat, titta tv, läste tidning, gosa med katten, tittade på iphonen tjuttielva gånger, drack juice, kollade datorn...
Ja sånt gör jag när jag inte har nån täckning..
Kanske inte så spännande..
Men nu vet ni! =)
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox