Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Amelie Bortgjord Alvarsson

Japp det är jag det..
Nu vet alla att jag verkligen inte hänger med i samhället..
O alla tror att jag inte bryr mej om saker som Fair Trade o sånt.. *skäms*
men hur många av er vet vad fair trade är???
Kolla in detta, när alla Boråsarna som ser lokala nyheter, får se nån som inte kan nåt..
00:48 in i videon.. suck...
...
.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_boras?title=borasarna_ska_handla_rattvisemarkt&videoid=1094388
...
..
Man ska väl lära sej nåt nytt varje dag eller????
...

Kommentarer
Postat av: ulle

Vad gulligt nervös du såg ut att vara:) hihi

2010-10-18 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox