Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

To Do-Lista

Ja imorse skrev jag en To Do-lista som jag måste börja pricka av..
Allt på listan måste vara färdigt tills på lördag.. Så det så!
Men tänker inte skriva ut listan här.. för då blir jag bara så stressad.. Haha!
...
Tack för alla fina kommentarer om min nya design.. Men visst, jag saknar oxå mina stjärnor från innan..
Men jag blev alldeles yr i huvudet när jag gick in på min egen blogg.. O så vill jag inte ha det!
Den nya designen får hålla sej ett tag.. Kanske byter header om jag lyckas göra nåt bra.. =)
...
Sitter o lyssnar på All I Need Is You med Andreas Carlsson
Den är bara så underbar, o helt klart mycket vacker när Idolerna sjunger den oxå..
Ska ladda upp den här sen..
Andreas Carlssons version..

Kommentarer
Postat av: aliiiiiiiiiice

Hej, hur är det ? :)

Fin blogg.

2010-11-23 @ 14:30:10
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox