Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Solig Härlig HöstDag

 

Min helg har ju varit riktigt bra, lugn o skön..

Fredagen bestod av taco o häng i soffan..

Lördagen var en lugn förmiddag, kallt ute men helt underbart!

Kvällen bjöd på bugg i Parken till bandet Bhonus, riktigt bra...

O så mycket jag dansade... Har till o med blåsa under foten.. Aj!

Men det är det värt!

Söndagen kommer nog inte bjuda på nåt speciellt.. Men det ska bli skönt att bara ligga i soffan med katten o bara mysa, kanske blir en promenad i solskenet för att få lite fina foton..

...

Hoppas alla bloggläsare har en bra dag?

Kram!

...


Kommentarer
Postat av: Abby

Jag är utbildad nagelteknolog och är frisörstudent. Kommer ge dig massor av tips på hår, naglar, skönhetstips och en hel del till. Kika in och se ifall det faller dig i smaken.

http://abbylarsson.blogg.se

2010-11-07 @ 14:08:39
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox