Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Önskelistan

Ja jag får väl skriva ner min önskelista igen.. Fyller ju nästa vecka..
Tänk att jag blir 27 år den 2 dec.. O My God!
Vem vet om nån vänlig själ läser.. Om inte så hoppas jag iallafall att Tomten läser denna lista till jul.. =)
Jag har vart snäll, jag lovar! Kanske inte alltid mot mej själv.. Men mot andra..
Snälla Tomten nåt av mina önskningar kan väl slå in?
  • Presentkort på: MediaMarkt / Siba / OnOff / ElGiganten eller liknande, så jag kan få lite bidrag till ny kamera, stativ eller objektiv..
  • Presentkort på: Ur&Penn till fin vit klocka eller roligt smycke
  • Presentkort på: Espirit / GinaTricot / Cubus / Lindex så jag kan uppdatera min garderob med nåt nytt så jag kan bli lite respektabel.. Kan ju inte leva i mina munktröjor o baggyjeans hela livet.. Nån som vill köpa lite munktröjor kanske? strl S/M.. Finns i alla färger.. =)
  • God middag ute..
  • Blommor, Blombud går oxå bra..
  • Stor godispåse innehållande massa Zoo, ferraribilar, skumsockerbitar, hårda salta, colaflaskor, sura bubblez..
Ja det var väl iallafall en liten önskelista! *hoppas nåt slår in*

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du ställer upp i Veckans blogg.



Nya vinnare dras nästa måndag. Glöm inte titta in för lite läsning & tävlingar däremellan!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-11-22 @ 22:22:39
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Vilket samman träffande :P hehe

2010-11-22 @ 22:46:14
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 16:28:41
URL: http://t
Postat av: Anonym

2010-11-23 @ 16:29:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox