Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

God Morgon

Usch vilket väder man vaknar upp till!!
Visade dom inte att det skulle vara sol idag? JO jag är nästan säker på det.. men nej då. Här regnar det o blåser halvt storm! Usch säger jag...
Tur jag inte behöver gå ut..
Lördag idag.. Fredag igår.. var en bra fredag igår.. Hade ju soffmys med min Tösen.. Visserligen låg vi i varsin ände av soffan.. men men.. Vi var ju iallafall i samma rum! Hehe..
Tittade på Idol o blev lite ledsen över att Elin åkte ut.. Vet inte men jag gillar bara inte Minnah.. Hon hade gärna fått åkt ut..
Om jag har nån favorit i år? Nej det har jag inte faktiskt.. Ingen som fallit mej till 100%i smaken.. Olle har jag gillat skarpt tills för två veckor sen eller nåt.. Vet inte om jag tycker han kan sjunga olika musikstilar.. Han ska ha sin gitarr, trubadura o göra om låtarna på sitt sätt.. Då är nog han som bäst...
Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox