Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Glad För Dej

YEAH!
En av mina bästa vänner har nu äntligen fått jobb efter flera månader med slit o riv bland jobbansökningar..
Ändå är hon högskoleutbildad, tandsköterska, läkarsekreterare m.m..
Och hon har haft svårt att få jobb..
Men stort grattis till henne!! O alla lycka!! <3
Jag är såå superglad.. Tjihoo!!
...
Var ute på en mysig kvällspromenad innan, gick o köpte kattsand.. För den gamla lukta usch!
Så nu är lägenheten ommöblerad, iordninggjord o fin..
Imorgon blir det att dammsuga o våttorka golv, sen är Amelie redo för helgen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: haha jo, det är russin i, dock har bullarna jäst över "russinhålen". Kram!

Abby

2010-11-26 @ 07:36:48
Postat av: Magdalena

Du ska se att det säkert löser sig för dig också. Grattis till din vän.



Vad duktig du är..jag tänkte baka lussekatter idag men det lockar inte speciellt..:)

2010-11-26 @ 09:50:39
URL: http://wiggysvarld.blogg.se/
Postat av: nadia

Läste igår på AFtonbladet att tandsköterskor spås en lysande framtid .. Om fem år.

2010-11-26 @ 19:39:51
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Hannah

Fin blogg :)

2010-11-26 @ 20:27:37
URL: http://hannahahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox