Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Ego o Snö

Tänkte bjuda på lite bilder på den härliga snön!
Men först skriva lite om vad som hänt sen sist..
I lördags körde jag i snön upp till Landvetter för att hämta mitt hjärta Per, sen körde vi vidare för att hämta upp hans bil o sen bar det iväg hem till han i Kungsbacka.. Hann titta igenom vad han köpt o handla lite o sen åkte vi o hämta hans son, även denna gång i mycket snö men det gick bra..

Sen har det kommit massor mer snö!! I Like It!!
Helt underbart verkligen.. Undra om man nånsin kommer få uppleva detta igen? Bäst att passa på att njuta av det magiska vädret som himlen bjuder på..
Idag var vi o besteg Fästningen i Varberg, mycket vackert med all snö o alla istappar som hängde överallt..

Jag har rensat lite i några köksskåp, det behövdes. Slängde massor med gammalt i skafferiet. Usch..
Vi har även hunnit med att se filmen "Bedtimes Storys"... Tror den hette så iallafall.. Lite söt film o rolig..

Men nu kommer bilder..




Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad fin du är söstra mi! <3

2010-02-24 @ 10:49:22
Postat av: tessa <3

Härliga du <3<3

2010-02-24 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox