Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Turkos

Sitter här med turkosa naglar. Jag gillar´t!
Saknar min älskade Tösen, som vart borta i lite mer än ett dygn nu. Hoppas bara att hon kommer tillbaka!
Hon är ju mitt hjärta..
Ska snart dra mej iväg till jobbet. Ska bara ladda med lite energi först..
Idag har jag inte gjort mycket alls. Borde städat som jag sa att jag skulle gjort igår, men nee..
En annan dag. "Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete", är ett motto jag lever efter. =)
Jag har lovat mej själv att vara mer öppen, att kunna acceptera, att se en framtid, att försöka ta reda på vad min framtid betyder o vad den ska innehålla. Inte bara nöja mej med att ha det som jag har det.
Jag ska oxå börja acceptera mej för den jag är, o att allt jag upplevt har hänt av en orsak. Det har ju gett mej erfarenheter som jag kan använda..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan kanske vara så att tösen inte fattat att hon inte kan få misebäbisar å ändå är ute å jagar karl. Skrållan är ute och löper å hon kan defenitivt glömma att få några bäbisar...;)

2010-04-28 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox