Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tvättdag

Åh har sovit dåligt inatt oxå. Vaknat flera gånger o inte kunnat somna om.
Bara legat o vridit o vänt mej. Usch vad jobbigt...
O idag var jag tvungen att gå upp tidigt. Har nämligen tvättdag. Så det var bara upp o hoppa kl 08.15.
O nu snurrar två tvättmaskiner som är färdiga om en timme. Sen har jag tre maskiner till.
Mycket att hänga. *suck*



Idag händer inte mycket mer. Jerry kanske kommer, sa att jag kunde hjälpa han att tömma hans förråd. Så vi får la se.

Skrev ju häromdagen att jag mejlat på en sak, har nu fått svar. Eller ja lite mer info. Så vi får väl se hur det går.
Den som lever får se.

Nu ska jag hämta en skiftnyckel i bilen o skruva åt mina skruvar i sängbenen, den rasar snart ihop.
Ses senare...
.

 


Kommentarer
Postat av: johan

allt kommer bli bra idag vännen........hörs om ett par timmar.....love love...

2009-11-12 @ 09:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox