Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Tankarna Snurrar

Just nu så här sent på natten snurrar tankarna som mest, eller bäst kanske.
Sitter på jobbet och just nu är det lugnt.
Pratade med mamma idag om jobb. Och efter det samtalet så längtade jag faktiskt hem.
Jag har inte sett min familj på väldigt länge. En som jag saknar mest är ju min syster!
Jag saknar vår kontakt. O det kanske är upp till mej. Vem vet..
Att jag är moster åt Elis gör mitt samvete lite sämre oxå. När såg jag han sist?
Jo i Juni... Det är ett tag sen. Tänk så mycket som hänt.
Borde jag åka hem snart kanske?
Systers mage växer ju ännu en gång. <3 Jag ska ju bli moster för andra gången o hon mamma för andra gången.. =) Undra hur stor magen är nu. Såg henne sist i slutet på september.
Undra hur det ser ut till nästa helg med jobb. Jobbar jag inte kanske jag borde åka hem o ha lite familjemys. Det var längesen.

Tankarna snurrar oxå om att jag kanske vill flytta hem. Men vad har jag mer än familjen kvar där? Inte så mycket faktiskt. Jag är ju inte världsbäst på att hålla kontakterna vid liv. Med vänner...
Jag har ju så mycket här nere. Jag trivs så bra. Det ända jag saknar här är ju närheten till familjen.

Ja som ni märker så snurrar det ganska bra nu och tänkte dela med mej av det. Hoppas jag inte låter allt för splittrad.. =)

Ha en skön natt.. Klockan 08.00 är det min tur att få sova. Men ska inte sova så länge. Kanske till tolv, ett..
Sen tänkte jag hjälpa Jerry o Putte att rensa ut deras förråd. Kanske flyttas det över en del grejjer från deras till mitt.. De kanske har en del bra saker.. hihi
Sen måste jag följa med hem till deras nya hem o se hur de har det. Mysigt!!

Natti Natti alla nattsuddare där ute..

"..Vänskap går före släktskap.."
Är det så?

Pussar!
.

Kommentarer
Postat av: Amali

Har du riktiga bra vänner så stanna dom till världens ende(dina grannar)! Din familj är säkert glada för din skull. Låt inte dom avgöra vad du ska göra. Flytta endast om du verkligen innerst inne vill det.



Kram Amali

2009-11-06 @ 07:36:56
URL: http://amali.se
Postat av: Pauline

Jag saknar också min kära syster! Tyvärr är jag med alldeles för dålig på att höra av mig. Sorry söstra mi!

Och som svar på din fundering: Magen börjar bli STOR! Huu, är ju redan i 6:e månaden, 25 veckan... Tiden springer iväg.

Du vet att vi här hemma saknar dig, men så länge du trivs och mår bra är jag glad för din skull. Det hoppas jag du vet.

Kram systeryster

2009-11-06 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox