Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Sängen Så Skön

Ja nu längtar jag hem till min säng.. Inte för att den är direkt varm o go. Men min vetekudde värmer upp under täcket åt mej. =)
Sen sätts en avslappnings-cd på o täcke dras upp långt.. 
Hoppas att grannar o annat är tysta o fina imorgon när jag ska lägga huvudet på kudden o sova.

Har precis mejlat iväg ett mejl. Spännande. Hoppas på svar. Säger inte vad det är ännu.. hihi
Men ni som läser kan ju hålla tummarna eller iallafall skänka en tur-tanke till mej.
Ska säga vad det är när jag fått nåt svar. Kanske dröjer det eller så gör det inte det. Vem vet..

Det blir nog att jobba natt till lördag o natt till söndag denna helgen. Vet att jag sagt att jag tröttnat lite på att jobba natt nu. Men jag fick välja på dagpass eller nätter. O nätter ger ju lite mer i pengar o timmar när det är på en helg. Så det blir nog två nätter till. Sen får jag nog ta det lite lugnt.
Kroppen behöver vila lite nu. Behöver inte så många mer pass denna månaden för att klara mej.

23 dagar kvar till min födelsedag o 45 till julafton. Bara så ni vet.. haha
Hoppas kudden är go o att täcket kramar om er nu.
Sussa gott min hjärtan..
Puss


Kommentarer
Postat av: johan

ja du vännen........den som lever får se......håller tummarna för dej att de löser sig..



Puss puss

2009-11-10 @ 09:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox