Allt Om Min Vardag -




Happy Socks

Nu Så

Nu har vi hämtat skåpet. Pust o stön!
Men tack Maria o Johan. Ni gjorde det bra... Väldigt tacksam..
Så här blev det.


Ser kanske lite tomt ut i mitten, men ska fundera på vad jag ska fylla det med.. Kanske inte så svårt.. hihi
Men sidorna ska fyllas med dukar, gardiner o andra bra o ha saker.. Så slipper jag dom i garderoberna i sovrummet. Då får jag äntligen plats med mina kläder.. Har ju bara 5 garderober.. =)

Var o härlsade på Jerry idag, o herregud vad mysigt de kommer få det!! Riktigt avis måste jag säg.
Så nu ska jag leta reda på nåt annat o bo i. En del grannar vill man inte beblanda sej med. O så hade det var skönt att komma ner på markplan oxå.
Börjar känna mej lite instängd i min lägenhet.

Dagen idag har annars bara varit bra. Sov till halv tre, sen kom Johan o vi åkte som sagt till Jerry o sen åkte vi o hämtade skåpet. Bar in det o ställde ordning på det. Gjorde köttbullar o makaroner. Vilade en timme o sen drog jag till jobbet. O här sitter jag nu.

O sicken osis jag hade innan då. Syster ringde men jag satt ju på jobbet så jag kunde ju inte svara.. Jaja jag får ringa upp henne imorgon.

Ha en bra afton o natt!


"Vänskap övergår ofta till kärlek, men aldrig kärlek till vänskap"
.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jättefint skåp!!!!

2009-11-10 @ 10:20:43
URL: http://fiestadfogegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen jätte mysigt o vackert skåp !!! Kram

2009-11-10 @ 19:40:17
Postat av: tessa <3

Ha ha ha glömde skriva vem de va ifrån , de va ja gumms :))

2009-11-10 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Mikro Tofflor för 249 kr Photobox - 100 foton gratis Frossle.com Saray.se iPhonebutiken.se DrLove.se
Annonser från BloggPartner
Happy Socks Dentaworks Gratisbio.se Photobox